Wednesday, January 30, 2013

Assalamualaikum

Assalamualaikum,

Hari demi hari berlalu dan saya tetap seperti dulu dengan kondisi ini dan doktor juga memberitahu yang saat itu semakin dekat.Tiada apa yang tinggal hanya lah sedikit eset untuk bantuan kemanusiaan kepada yang memerlukan dari saya dan juga allahyarham suamiku semandangkan kami tidak juga mempunyai pewaris.

Sebagai manusia kita tidak lari dari membuat kesilapan.Insyallah dengan sumbangan yang sedikit ini disalurkan dengan betul dapat lah melapangkan dan mengalir lah sedikit pahalanya kedapa kami insyallah.Dengan jumlah dana simpanan kami sebanyak £ 2,000,000.00 (dua Juta Great Britain Pounds) ini saya akan memberi kuasa kepada peguam saya untuk menguruskan hal selebihnya sehingga ianya dapat dipindahkan kepada pewaris saya yang amanah dan bertanggungjawab demi menunaikan niat saya dan arwah suami saya untuk membantu projek amal kepada yang memerlukan.

Semoga allah swt memberi petunjuk dan bersama-sama kita......Amin...

Sekian,

Pn. Ramon Marbella 
From: Malaysia 
Email: marbella_ramon1@yahoo.com

No comments:

Post a Comment